dijous, 25 de setembre del 2008

Autoretrat de Gustavo García (1BESO, IES Cendrassos)



Em dic Gustavo García Marquez i sóc d'origen Americà, més concretament de Bolivia, l'Amèrica del Sud. Sóc de pell morena i de cabell fosc. Sóc d'estatura mitjana entre els nois de la meva edat. Tant els meus ulls com els cabells són d'un negre molt bonic. Diuen que les orelles les tinc una mica grans i d'això a vegades se'n riuen.
Sóc un nen treballador i esportista; sóc una persona simpàtica i gens tímida, sobretot quan es tracta de fer amics. També sóc bastant educat quan parlo amb persones grans o més grans que jo. El meu mal geni a vegades em complica les situacions, per exemple sovint contesto de mala manera i això, encara que en la discussió tingui raó, al contestar la perdo.
Com abans ja he dit, sóc un noi molt esportista i per això les meves aficions estan relacionades amb l'esport. Les meves aficions són: jugar i practicar el futbol i anar amb "skate" o monopatí. Una altra afició és una que molta altra gent fa: connectar-me al "Messenger" i parlar amb els meus amics i amigues a través de l'ordinador.
El meu futur encara no l'he plantejat, inclus ni sé quina feina m'agradaria practicar o fer. Una cosa que sí que m'he plantejat és organitzar-me l'ESO a l'IES Cendrassos. Crec que el 1er m'anirà bé, espero, i les assignatures no les trobo gens pesades, els professors em cauen molt bé i m'agraden.

1 comentari:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.