dimecres, 24 de setembre del 2008

Autoretrat de Lena Barroso (1ESOA, IES Cendrassos)


Em dic Lena i tinc el cabell marró. Sóc d'estatura normal. Tinc els ulls marrons. Calço un 40 i tinc la pell molt blanca i el cabell llis (ara se m'està arrissant una mica).
Sóc bastant tímida però quan em coneixes bé sóc molt oberta. Quan estic nerviosa tartamudeixo, i si estic nerviosa i escric m'equivoco molt (com ara). És molt fàcil fer-me riure. La meva classe preferida és (crec jo que serà quan la faci) la del laboratori. Sóc insegura i desordenada, (a casa sóc desordenada), en canvi a l'escola, institut, (llocs de fora) m'agrada ser més ordenada. També sóc molt despistada.
En el meu temps lliure m'agrada fer moltes coses, però el que més sovint faig és:
anar a la piscina a nedar, escoltar música, cantar, ballar, tocar el piano, llegir i escriure històries.
De gran vull anar a les Olimpiades, i si hagués de triar una feina, m'agradaria (ups, se m'ha escorrigut) treballar de cantant,música, (o sigui, de tocar algun instrument) compositora, escriptora o poeta. (Però lo de poeta és lo de menys).
Llegeixo bastants llibres en català. Algun còmic també.