dijous, 25 de setembre del 2008

Autoretrat de Joina Canyet (1ESOB, IES Cendrassos)



Jo, físicament, no sóc alta ni baixa i sóc més aviat prima. Tinc els cabells de color ros fosc, una mica ondulats i força llargs. Els meus ulls són marrons, foscos,encara que a l'estiu se'm tornen més clars. M'agrada molt portar braçalets i algun collaret. Jo sóc simpàtica i alegre i força oberta a l'hora de fer amics. A les hores fora de classe, m'agrada molt jugar a bàsquet i entreno en un equip d'aquí Figueres: les Escolàpies. També faig música, toco el piano i faig solfeig. M'agrada molt cantar.
Els caps de setmana a vegades vaig amb bicicleta o quedo amb els amics i amigues per anar al cine o a fer una volta.
Jo encara no sé ben bé què voldré fer quan sigui gran, però m'agrada molt la roba i potser seré dissenyadora de moda.
Llegir m'agrada molt i sempre llegeixo llibres en català perquè m'és més fàcil.També m'agrada escriure, però fora d'hores de classe no ho faig gaire perquè mai trobo el moment.
A mi m'agrada força l'assignatura de català.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jooina carinyo qe soc lona!
testimooMOLTISSim daacooRd?
muuuÀ reeInaa! xceeR mhee llegit
toota la teeva redaacio mooLa mool=)
teeeQieeruuU!